Saturday, January 8, 2011

makan....makan....makan....

ho hoooo....first time nak menulis.... sib baik ada sifu kat sbelah..... apapun blog ini diwujudkan kerna minat aku terhadap makanan...dan jugak masakan..... cita2 aku dulu memang nak jadi chef.... tapi apa kan daya, lambat bertindak, cuma sekarang ni aku kerja dengan F&B jugak.... kira mcm chef la jugakkan....

MAKAN............. pada aku semua makhluk di bumi allah ni memerlukan makanan.... takkira laapa pun prinsip seseorang tu....samada makan untuk hidup, atau hidup untuk makan.... janji kedua2 nya tetap kene makan.

MAKAN............. sesungguhnya aku ni agak cerewet pasal makan, kalau tak kene ngan selera...sekali tu je la aku makan.... tapi kalau kene ngan selera...aku boleh makan benda yang sama tiap hari....

MAKAN............. makanan kegemaran aku....sudah tentu yang panas2.... aku suka teppanyaki, aku boleh hadap benda alah ni tiap hari.... so far the best teppanyaki yang aku penah jumpa, tersedap.... kat mid valley.... terbaekkkkkkkkkkk....kalau diikutkan semua nya sama saja.... cuma cara TUKANG MASAK yang memasak tu saja yang tak sama....kira orang kata AIR TANGAN la..... haaaaa....yang ni tak kan sama dengan sesiapa pun.

Dalam blog aku ni, korang akan jumpa resepi pelik, yang tak penah korang dengar, lihat... dah kalau tak penah dengar n lihat...sure makan pun tak penah kan.... akan ku bongkarkan satu persatu........... tungguuuuuu

No comments: