Monday, January 10, 2011

Macam - macam ada....

salam.....
hooooo...hoooo....masuk hari ni dah 5 hari aku mc.... yaaa...mc...seperti biasa...perkara yang menyebabkan aku mc sudah pastinya sakit belakang aku la.... tidak syak lagi...hahahha.... sebenarnya aku menderita sakit belakang ni sejak dari tahun 2000. masa tu memang aku amat aktif....sebut je hutan belantara mana yang tak penah aku sampai...semua aku dah redah...sebut je sukan ape yang aku tak penah main.... semua aku join. dan ketika itu umur pun masih muda remaja....takat sakit sikit2 tu... buat tak tau je kan.... bila umur dah meningkat DEWASA sket ni... sakit yang lama2 dulu mula la keluar balik.... aku dh bersedia sebenarnya dengan apa yang akan berlaku sekarang....cuma kadang kala berlaku tak kena pada tempatnya... tapi semua tu mana ada org boleh tentukan bila dia nak sakit... betul tak....

sepanjang cuti/mc....banyak jugak la benda yang aku dok pk....tentang kehidupan.... sisi baik dan sisi jahat... actually semuanya berkait rapat... almaklumla kan..... semua kita yang hidup ni tak lari dar melakukan kesilapan.... dan dalam pada waktu yang sama...aku juga kenal siapa itu kawan,siapa itu sahabat dan siapa itu kenalan..... malas aku nak rungkaikan.... kang panjang berjela pulak...biarlah ianya menjadi persoalan di hati..... hehehhe.....

dalam seminggu ni banyak benda berlaku.... aku kehilangan seorang rakan baik.... kembali ke rahmatullah pada jumaat lepas.... aku tak dapat ziarah pasal aku sendiri ada kat ward.... berita tu pun aku dapat tau semalam.....how dare mannnn..... tak de siapa pun bagitau... masing2 ingat aku dah tau..... lagi sekali how dare.... bergegas aku ke rumah dia tgh hari semalam....... cuma ucapan takziah saja aku dapat ucapkan pada keluarga dia... dan alfatihah kepada sahabat baik ku....

BOLASEPAK.... haaaa bercerita pasal bola...mmg minat aku sejak dulu lagi.... pasukan kegemaran aku tak lain dan tak bukan....MANCHESTER UNITED.....dan lagi sekali aku amat berbangga kerana pasukan aku dah menang keatas musuh utama kami... iaitu liverpool.... sekalung takziah jugak untuk liverpool fan....hahahahhahaha...... sambung gelak sket lagi... hahahahha

malam tadi berlangsung jugak AJL.... Anugerah Juara Lagu.... seperti biasa aku akan berebut tv channel ngan wife... tapi malam tadi dia tidoq awal... dapat la aku curi2 tukar chanel.... pasal aku ni bukan suka sangat rancangan mcm tu... tapi dek kerana minat aku kat cheryl samad....tengok jugakla... hahahhahahah...jangan marah ye Kak Mah.... dan seperti yahun tahun sebelumnya....kezutan pasti berlaku....dan tak semena2...Ana Rafali juara AJL ke 25... hahahha...sungguh tak dijangka oleh 25 juta rakyat malaysia.... apa pun tahniah.... mengikut firasat aku... dia menang pasal masa dia tukaq baju kat atas stage tu...para juri dah skodeng dia... hahahhahahaha..... pasal masa hafiz tukaq baju, hanya habsah hassan saja yang skodeng.... kuang kuang kuang...... jangan marah ye para juri.... lagi sekali tahniah... semoga industri hiburan tempatan akan makin berkembang...... i will support all of you.... tapi bukan beli album.. cuma download melalui internet sahaja.... hahahahhaha... kira support la jugak kan...

so....pagi ni.... awal2lagi dah dapat call dari majikan.... "hisyam...bila u start masuk kerja? banyak benda tertangguh".... banyak dokumen perlukan your signature.... haaaaa..... sekarang baru depa tau...aku nipun penting jugak tau.... hahaha...... insyaallah....kalau diizinkan tuhan...esok aku akan mula bertugas.... insyaallah.....so... banyakbenda aku nak buat hari ni sebenarnya..... sehingga berjumpalagi di lembaran akan datang... adiosssss... wassalamualaikum wbt

No comments: