Saturday, December 24, 2011

blues pagi sabtu

Ho hoooooo, diam tak diam, dah nak masuk tahun baru, tahun 2012. Terasa sangat cepat masa berlalu. Masa untuk memperkasakan diri, masa utk melaksanakan azam yang belum terlaksana, cepatttttt, kang tak tercapai segala azam, tak kan nak carry forward tahun depan kot. Hahahaha, azam aku utk tahun baru ialah melangsaikan segala hutang piutang, yakni sesama manusia dan juga hutang aku dengan tuhan. Insyaallahhh, harap akan terlaksana.
Pasti tertanya apa motif aku letak gambau lens kan kat entry ni, aku sndri pun tak tau, hahahahah, itu L lens, 8-15 fish eye. Harganya lagi beberapa hengget nak cukup 4k. Mahal kan.
Aku bukan nak cerita pasal lens, aku cuma nak merapu meraban jek pagi ni, sementara tak de org lagi kat low yat ni, sempat ler. Cuaca pulak ala ala mendung kelabu gitu, lagi syahdu kalau dapat sambung tidur, peeghhhhhh, sedap kan. Tapi demi mencari rezeki, aku datang kerja jugak. Ikhlaskah aku? Hahahahahah, itu alu tak mau deacribe dwngan lebih mendalam lagi. Tak elok kalau banyak merungut.
Pagi ni aku nak layan diri sorang sorang, colleague aku pagi ni pun tertanya2, apasal akuu diam saja pagi ni, kalau tak aku selalu nyanyi2, kacau orang, buat lawak, heheheheheh, rupanya ada yang merindui gelagat aku.
Pagi ni tera macam tak de mood, haduyaiiiii, adakah aku sudah jemu dengan kerja aku sekarang? Hooooo hooooo, no no no no no, never feel like that. Aku makin menyukai kerja aku sekarang, everyday ada saja benda baru yang aku belajar. Mana lah tau kan, satu hari nanti aku bleh jadi sorang professional photographer. Orang lain dok sibuk pegi kelas, bayar ratus ratus, ribu ribu, aku blajar free saja. Erkkkkk, tercerita pasal kamera lagi, hahahahah, ini lah yang dikatakan entry merapu. Memeyyyy merapu. Sebelom aku merapu yang bukan bukan lagi, eloklah aku cari balik mood aku yang hilang tu, hati ni sabtu beb, manyak kastemer looooo.
Sehingga bertemu lago di lain lembaran, akhir sekali, majulah industri kamera utk negara. Adiossssss
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: