Thursday, December 15, 2011

Kembali Bersiaran

assalamualaikum......hohoooooo,, sudah lama menyepi,kini kembali. ermm actually terdatang pulak mood nak hapdet blog.setelah sekian lama tidur, kini aku sudah terjaga dari mimpi.actually tak de mende pun,dan juga tak de idea apa aku nak tulis....cuma nak merapu sket sket.

Bulan december....bulan paling hujung,paling akhir dalam kalendar mat saleh. bulan ni jugak bulan cuti sekolah, bulan banjir, bulan mak bapak bawak anak -anak pegi bercuti, bulan teruna dan dara menamatkan zaman solo asing masing, bulan udak budak lelaki menempun satu zaman yang hanya sekali jer dorang akan lalui seumur hidup, BERKHATAN. selamat menjengah kealam dewasa kepada mereka. bagi aku bulan ni tak de apa yang special,  bulan ni road tax kreta mampus, bulan banyak nak pakai duit, baju skolah, kasut skolah anak dara aku tu semua nak kena beli baru...... kreta nak kene servis, adussssssssssss. Apa boleh buat, nilah yang mak bapak kita rasa dulu masa nak menyekolahkan kita sampai jadi mcm sekarang.seronok pun ada, susah pun ada, nak mengeluh pun tak boleh. inilah kehidupan.... nak tak nak...kena redah jugak.

ermmm.... apa yang aku merapu ni ekkkk....hahahahaha.... kalau aku dah start merapu mcmni,maknanya sudah sampai masa nya aku tidur... esok kerja beb.... tuntutan dunia, 

sehingga berjumpa lagi.... adiossssss
wassalam.






No comments: