Tuesday, January 8, 2013

Kembali Menerjah

Assalamualaikum wbt....

huh... dah berhabuk, penuh dengan sarang labah-labah.... debu tebal 5-6 inci.... bersawang, lalang dah tumbuh lagi tinggi dari gajah.... haaaaa... itu lah ungkapan yang paling tepat utk aku tuliskan utk blog aku ni....

last posting 24 dec 2011.... hari ni 8 jan 2013.... umangaiiiii... setahun tuuu... dalam setahun ni banyak yang berlaku... last aku tulis blog ni dulu anak baru 3 orang, sekarang dah 4 orang.... hmmmm.... jangan lepas ni lagi setahun aku bukak balik udah lerrr... 

tujuan aku biar blog ni berusang saja jeee... nak tengok masih ada org terjah ke tak blog aku ni... rupanya masih ada lagi org melawat... last visitor 5 jam lepas dari kl... paling jauh dari benua rusia.... hahahhaha,..... ganaih jugak aku ni....

ok....aku pun tak tau apa nak ditulis kat sini .... no idea.... insyaallah, lepaih ni aku akan lebih kerap menulis ... insyaallahhhhhh..... sehingga berjumpa lagi, tapi yang pasti bukan next year yer,....adiosssssss....

No comments: