Monday, February 21, 2011

new opportunities

Assalamualaikum


ho hoooo...... hari ni rasa agak cergas sket berbanding 2-3 hari lepas... hari ni jugak aku try tak makan ubat.... so far smpai waktu ni....masih ok lagi...sampai bila nak bergantung hidup dengan ubat kan.... dalam masa sama aku kena kuat semangat... tak boleh nak mengenangkan nasib badan jek sepanjang hari....


2-3 hari lepas jugak aku sibuk mencari penawar ....jumpa org tu...org ni.... cuba perubatan tradisional plak...dalam dok jumpa depa tu...mcm2 nasihat la yg au dapat...ada yg aku boleh trima... dan ada jugak mcm tak masuk akal... tapi apapun, itu antara cara org cari makan.... heheheh....


malam ni ....bermulanya satu langkah baru dalam hidup aku...mencuba sesuatu yang baru.... insyaallah.. semoga ianya merupakan satu langkah yang tepat yang aku ambil.... untuk hidup... kita kena lah berani mencuba.....


hari ni dapat beralas sms dengan sorang kwn...diadah dapat kerja...alhamdulillah...dulu sama2 mencari kerja... mcm2 try... tapi biasa la....kdg2 tak kena ngan jiwa pun susah jugakkan.... tapi tadi dia cakap dia dah start kerja hari ni....alhamdulillah....dan malam ni jugak aku start something new... alhamdulillah jugak....


ermm....tadi bukan main lagi idea datang mencurah2..... how dare....sekarang berlumba2 melarikan diri.... hampeh btol.... hahahha....lain kali hengat nak tulis dulu la apa yg nak di nukil kan kat sini...kalau tak cepat sangat lupa nya...almaklum la...umur dah meningkat naik ni....dan mcm2 plak nakpk.... tu yg terlupa kot.... selalu mcm ni kan.... hehehhe...apa pun.... doakan aku berjaya dengan langkah permulaan aku ni yer.... go syam go.....




adiossss...

1 comment:

ibuintan said...

as salam,

moga cepat sembuh.. setiap penyakit ada penawarnya, usaha yang penting