Monday, February 14, 2011

Cuti yang panjang

ssalamualaikum....


hmmmm.... masih lagi bercuti....hohooo.... bukan ku pinta yerr....doktor yang kasi...
lately kesihatan tak berapa memuaskan.... asyik sakittttttt saja....kalau tak sakit,badan lemau,lemah, lesu...
apalagi yang aku nak buat? kekadang tertanya2 sendirian....apakah oenyakit yang sebenarnya aku hadapi sekarang ni...? berat badan susut mendadak.... last aku timbang dah 49kg...huhu... berat yang ideal untuk si dara, mesti rami aweks2 jeles kan.... huhu....ok.... Rabu ni, jumpa lagi doktor... adusss... aku sbenarnya dah malas nak ke hospital...kadang tu dah rasa mcm dah putus asa... asyik telan ubattt saja...baik nya tak jugak... ermmm... tapi apakan daya... kita perlu berusaha.... dan ini lah usaha aku... usaha mencari penawar....
District manager aku pun dah mcm menyampah jek ngan aku.... asyik tanya bila aku nak masuk kerja balik... dah macam mana aku nak kerja, tahap kesihatan tak memuaskan.... kalau aku naik kerja pun,tak boleh buat kerja... tak guna jugak kan.... haaaa... adalah lebih baik aku merehatkan diri kat rumah... tapi dalam masa sama ada jugak la aku survey kerja lain, kerja yang tak memerlukan aku kerja smpai lewat malam.... kerja yang tak perlu stay sampai 15 jam kat opis.... aku blom tender lagik... tggu dapat peluang baru aku tender la...hmmm..... sepanjang aku dok umah ni.... banyak benda aku dok pk... nak sambung balik bisness la, nak meniaga thru internet la.... nak itu la,nak ini  la....tapi semuanya baru ter pikir... blom diterjemahkan lagi....


Dalam masa sama, berdebar pun ada jugak ni....Rabu ni nak kene jumpa doktor...pesanan dia, "en hisyam kena datang, ini amat penting untuk en hisyam." erkkk...apekah? adakah?mengapakah? dan bermacam prsoalan lain yang timbul di minda...tapi aku buat tak tau saja....walaupun berdebar, kena kontrol beb.... aku tak nak bini aku risau..... huhu...lepas dia aca ni, agak2 dia risau tak?.... ermmm.... aku nak keluaq kejap....ada benda perlu diuruskan.... so... jumpa lagi yer....


adiossss

No comments: